Nå drar jeg snart og tar sol med Mari. Må få litt grunnlag før bikinisesongen inntar landet for fult. Det er jo greit å ha litt brunfarge på kroppen før jeg drar til Spania i sommer også, for da har man litt grunnlag fra før av.
Bildet er fra Zakynthos, Grekland sommer 2010. Jeg savner virkelig syden nå, og kan nesten ikke vente til vi reiser til Spania i juli.
-
Idag har det vært veldig vekslende vær. Litt sol, litt regn og litt overskyet. Akkurat nå er det alt på en gang. Håper virkelig det regner fra seg til 17. mai, altså nasjonaldagen! Det er jo bare to dager til nå, tiden går så fort når det er vår. Dagen i dag har jeg prukt til å slappe av, og nyte at jeg har lang-halg denne helgen. Vi har nemmelig fri både lørdag, søndag, mandag og tirsdag - herlig! Har fått vært en tur hos bestemor også, var så alt for lenge siden jeg har besøkt henne nå. Hva har dere gjort i dag?

Ønsker alle en fin søndag!



Kategori: Allmänt



Kommentarer


Skriv en ny kommentar

Navn:

Mail:

Bloggadresse:

Kommentar: