Denne helgen har gått med til jobb. Som sagt så jobber jeg som danseinstruktør i en turnforening. Sammen med ei venninne av meg, Kristine, har jeg et parti med turnere fra 10-11 år. Vi har ansvaret for ca 15 søte og flinke jenter. Jeg trives godt i jobben som turntrener. Selv om vi ikke tjener så meldig bra på det, er det er artig jobb. Egentlig ser jeg ikke så mye på det som en jobb, men heller noe jeg liker å drive med på fritiden, som trening, rett og slett.
-
Trenerene i turnforeningene vår: Ine, Kristine, meg og Martine ♥
-
Hvert år, på denne tiden av året blir det arrangert et stvne for alle gymnaster/ turnere fra Burskerud. Foreninger og trenerene samles til et stort stevne der alle viser frem danser og oppvisningsprogrammer de har øvd på gjennom sesongen. Stevnet går over en hel helg, og det er treninger den første stevnedagen, overnatting til neste dag og oppvisning den siste dagen.
-
Etter et fullført stevne, mottar gymnastene en medalje, som bevis på deltakelsen. Hvor flere medaljer du ha, jo flere stevner har du vært med på. Annethvert år får man et kors på medaljen sin. Etter 2 stevner får man et bronsjekors, etter 4 år får man et sølvkors og etter 6 stevner får man et gullkors. Her er mine medaljer:
-

Jeg har deltatt på 5 stevner, men har gått glipp av noen pga sydenturer osv, så jeg har drevet med turn lenger enn antall medaljer. Som trenere får man ikke medalje, det gjelder kun turnerene som deltar.
-
Årets stevne var det første stevnet jeg har vært med på som trener, de andre gangene har jeg vært gymnast selv. Denne helgen har vært venlig artig, og vi har kost oss masse på årets stevne. Alt gikk bra, ungene vi er trenere for var kjempe flinke på oppvisningen og jeg er veldig stolt av dem. Her kommer flere bilder fra stevnet:
-
-
Før selve turnoppvisningen stratet, var det underholdning av gutta fra Kangeroos. Det var med i et TV-program i Norge som heter Norske Talenter i fjor og kom på 3.plass. De var kjempeflinke.
Kategori: Allmänt



Kommentarer
2011-05-31, 16:15:04
${CommentAuthorLinkIf}

Åh skönt :D

Tränar du gymnastik? Tänkte på bilderna :) Eller är det dans?

2011-05-31, 16:15:35
${CommentAuthorLinkIf}

Tack :D

2011-05-31, 16:20:58
${CommentAuthorLinkIf}

Jaha okej :D Hur gammal är du?



Skriv en ny kommentar

Navn:

Mail:

Bloggadresse:

Kommentar: