Hei!
-
Har vært lite blogging i det siste, grunnet at det har skjedd ganske mye i det siste, både på skolen og ellers. På denne tiden er det alltid mye å gjøre på skolen. Det er midt i eksamensprioden, og det er nå alle karakterene skal settes. Heldigvis ble jeg ikke trukket opp til skriftelig eksamen i år, men sjansen for å komme opp i et muntlig eksamensfag er der enda. Det er ikke trekk i muntlig eksamen før 14. juni.
-
Ellen, Tonje, meg og Kine på bursdagsparty hos Lisa ♥
-
Forige helg var det feiring av 17 års-dagen til ei god venninne av meg, Lisa. var utrolig koselig og gøy! Dagen etter var det fest, og søndagen serverte jeg i en konfirmasjon sammen med Maiken. Så den helgen var jeg nesten ikke hjemme i det hele tatt.
-
I tillegg til skolen har det vært en del andre ting som har foregått også. Denne helgen var det turnstevnet, og i og med at jeg jobber som trener i dem lokale turnforeningen, har jeg jobbet hele helgen. Men å være turninstruktør er slettes ikke det værste man kan jobbe som. Det er faktisk en ganske morsom jobb! Kommer et eget innlegg med bilder og slikt fra stevnet senere.
Kategori: Allmänt



Kommentarer
2011-05-31, 15:23:36
${CommentAuthorLinkIf}

Fin bild :)



Sv; tack så mycket!

2011-05-31, 15:56:54
${CommentAuthorLinkIf}

Åh tack :D Allt bra?

2011-05-31, 16:02:57
${CommentAuthorLinkIf}

Härligt :) jo det är fint med mig!

Vad har du för dig? :)

2011-05-31, 16:09:26
${CommentAuthorLinkIf}

Åh vad skönt. Skulle också behöva träna. Vad tränar du? :)



Skriv en ny kommentar

Navn:

Mail:

Bloggadresse:

Kommentar: