Jeg hater oksidasjon og redukson! Finnes det noe mer kjedelig enn naturfag? Jeg skjønner ikke hvorfor vi trenger å lære om hvordan kjemiske stoffer og metaller reagerer med hverandre. Hva er vitsen? Ja, oksidasjon og reduksjon er nettopp akkuart det jeg må bruke den siste dagen i påskeferien til. Vi har nemmelig naturfag prøve i morgen, den første dagen etter ferien! Syns det er litt dårlig gjort at vi må ha prøve den førte skoledagen etter påske, ikke akkuart en myk start etter ferien.

Så har sitter jeg, med naturfagboken foran meg og prøver å få inn i hodet alt det vi må kunne til i morgen. Typisk meg å vente med å åpne boken til dagen før prøven, selv om vi har hatt flere uker på å forberede oss på nå. menmen.
Kategori: Allmänt



Kommentarer


Skriv en ny kommentar

Navn:

Mail:

Bloggadresse:

Kommentar: