eller god formiddag, heter det kanskje nå.
Håper alle har en fin da, og at dere nyter det lille som er igjen av påskefeiren. Det gjør i allefall jeg! Dette er den nest siste dagen i ferien min, så påå onsdag begynner jeg på skolen igjen... aff, kjenner at jeg ikke er helt klar for det for å si det sånn. Ikke nok med at vi begynner på skolen, vi har også en naturfag prøve den første skoledagen etter ferien! For en tur!
Men det positive er at jeg skal nyte de siste dagene sammen med gode venner. I kveld blir det jentekveld hos ei veninne, gleder meg masse. Mange av de som kommer dit som det er en stud siden jeg har sett, så det blir nok koselig.
Har ingen bilder spm passer til, så slenger bare med noen bilder som lillesøsteren min har tatt idag:
Alle bildene er tatt av min lillesøster Hedda. Du finner bloggen hennes HER.


Kram
Kategori: Allmänt



Kommentarer
2011-04-25, 17:00:07
${CommentAuthorLinkIf}

DAGENS BLOGG - Vinnare & ny omgång uppe nu! Lycka till!! :)



Kramar, Sannaakarin



Skriv en ny kommentar

Navn:

Mail:

Bloggadresse:

Kommentar: