I vinter klarte jeg å miste en ring jeg fikk til konfirmasjonen min. Jeg lette overalt, og til slutt trodde jeg at jeg haddeglemt den igjen på hytta. Jeg var der og så etter den, men fant den ikke!
I dag hadde Robin (ste-broren min på 4 år) falt utenfor trappen, og fikk plutselig øye på noe som lå i grusen under trappen. Gjett hva det var? Jo, det var jo ringen jeg hadde mistet. Jeg ble kjempeglad, og Robin fikk litt penger som finnelønn. Så nå sitter jeg her, blid og fornøyd med ringen på fingeren min! Happy!




Her er lørdagskvelden godt i gang. Kaninen er stelt for kvelden, vi har spist taco, mhhh og nå sitter jeg og slapper av på sofaen og eter godis, sunn som jeg er. Men det er vel lov, nå som det er påske? hehe

Verdens søteste lille påskehare, Sarsha ♥


Ha en fin kveld videre, og god påske!





Kategori: Allmänt



Kommentarer


Skriv en ny kommentar

Navn:

Mail:

Bloggadresse:

Kommentar: